I den här byn kommer ni att få se mycket musik och teater. Den här byn bryr sig mycket om musik, teater och miljön. Miljön är bland det viktigaste som finns. Musik och teater är väldigt viktigt för alla i den här byn. I den här byn har yetisarna och människorna arbetat med att få in mycket musik och teater men samtidigt måste man tänka på miljön. Läs inläggen för att få veta mer.

torsdag 26 maj 2016

Mitt må bra rum



I mitt må bra rum ska det finnas: En miljö vänlig soffa, en miljövänlig fåtölj, en säng, en tv som går på solenergi, ett bord med stolar som jag byggt själv, ett kylskåp som går på solenergi, en matta som jag vävt själv, fönster med så miljö vänligt glas som möjligt och lampor som går på solenergi och vindkraft. Detta är ett må bra rum för mig. Det är ganska miljövänligt och jag skulle mer än gärna ha det som rum. Ändamålet i detta rum är att man kan samlas i rummet och spela spel, se på en miljövänlig tv, prata och bara mysa. Jag designar mitt rum såhär för det är så jag vill ha det och jag designar som att rummet är lite som en äldre stuga men ändå en nyrenoverad stuga. Jag använder solenergi och vindkraft istället för vanlig energi, jag gör egna saker så att transporten inte släpper ut något och så använder jag inte någonting som kommer från djur. Mina möbler har inga speciella funktioner furutom att på min fåtölj kan man fälla upp fotstöd och så kan man slå på massage i fåtöljen, det går såklart också på solenergi och vindkraft. Jag tycker att kungen ska välja mitt rum för att det är trevligt att vara i, man kan sova i det, rummet är miljövänligt, rummet är häftigt och väldigt fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar